I'm back!

Ja. Idag har man varit iväg på ensembleturné med skolan. Uppträder i en vokalensemble tillsammans med 4 tjejer till och 3 killar, vi skulle varit 5 tjejer men tyvärr blev en sjuk.
Vi var till Kälarne och till Gällö idag, imorgon ska vi till Hammarstrand och sen till parkskolan här i Östersund. Grymt kul!

Är förövrigt sjukt stressad över egentligen ingenting nu. Jag har kraftig huvudvärk som vägrar gå över (nej jag tänker inte strunta i datorn. Den går inte över ändå) och är jätteslö och kraftlös men kan inte slappna av.

Så nu sitter man hemma i lähenheten och slappar. Så fort köttfärsen tinat klart ska man st'lla sig och laga middag och sen blir det nog slöa igen.

Saknar även många personer för tillfället. Vissa är utomlands, vissa har jag inte träffat på länge och vissa är borta ur mitt liv för gott. Skulle även vilja ta mig iväg från stan några dagar, om än bara över en helg. Få komma bort ett litet tag.


Peace out.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0