Helg!

Idag var sista dagen på ensembleturnén. Vi var till Hammarstrand och till parkskolan. Och tråkigare publik får man leta efter. Seriöst, folk sitter och snackar i telefon, med varandra och sitter och pekar och gör miner mot alla på scenen.
Vi var full grupp i min ensemble idag så vi var alla 9, en tjej råkade kliva på min mikrofonsladd så jag tappade den i början på första låten på park, men i övrigt gick allting bra.
Fick minnen när jag åkte bussen vi hade, en blågrön buss med texten Backeryd, likadan som den vi hade när vi åkte till Berlin med kören. Aah, minnen

Avslutade dagen med att åka på badet med Jonas och slappa på relaxen. Nu blir det nog slöa framför datorn och sen gå och lägga sig med vetskapen om att man är ledig och inte behöver kliva upp imorgon.

Peace out.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Berlin ftw :)

2010-11-15 @ 00:56:24
URL: http://ellinorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0