Bilder

Till att börja med ska jag göra ett tillägg till igår.

Felix.
Härlig kille som kan ses som väldigt random. Du är för närvarande i Skottland. Dig saknar jag också.

Men nu till idag.
Jag har fått lämna in min mobil igen. Tredje gången den har samma fel så nu har jag rätt att få pengarna tillbaka. Blir till att köpa ny telefon. Tills dess kommer jag änvända en extratelefon vi hade hemma.
Har även köpt ett kontankort som jag kommer ha till att ringa Mirre. Jag vill till London!
Funderar även på att pierca naveln. Vad tror ni om det?


Här får ni nu äntligen bilder på mitt hår.

Här ser ni på lite avstånd.

Och här är en närmare.

Fotograf - Jonas

Jag tog även några bilder på rosorna vi har på köksbordet, här kommer en bild.

Kommentarer
Postat av: Felix

Snyyyygt! :D

2010-11-15 @ 22:00:04
Postat av: Fjun

Aino har också piercat sig i naveln, det verkar vara något som kommer i den åldern :)

2010-11-15 @ 23:48:48
URL: http://fjunifred.blogg.se/
Postat av: Miranda

Jag SKA pierca naveln! Och dermal anchor! (hur de nu stavas). Fler i öronen, ett septum.... jag vill ha industrial men kan inte xD haha! jag vill ha pengaaaar

2010-11-16 @ 00:32:14
URL: http://ellinorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0